Unieke klassen

Klassen die mogen gezien worden, waar kinderen dankzij doelgerichte, gevarieerde klasinrichtingen en opstellingen les krijgen op maat. Heb jij je rustig plekje al gevonden? In welk spoor krijg jij les? Welke hoekje biedt jou de uitdaging die je zoekt?

Een dynamisch team

Juffen en meesters van 20, 30, 40, 50… gedreven zorgleerkrachten, dynamische sportleerkrachten en een sterke, kindvriendelijke ondersteunende ploeg. We zijn uniek in het grote aantal meesters… Een troef die het verschil kan maken voor jouw kind

Een warme school

Ik voel me thuis, mag zijn wie ik ben, krijg de kans om te groeien en doe dit samen met fijne mensen om me heen. Daar staan we voor en gaan we voor. #acceptatie, #groei, #samenen, #betrokkenheid

Jouw kind centraal

Luisteren naar kinderen, hen leren hierover praten, er zijn als het wat moeilijker gaat…Jouw juf, jouw meester wil ECHT naar je luisteren. We staan sterk in onze schoenen en voeren krachtige kindgesprekken omdat we dit belangrijk vinden.

Onze nieuwtjes

Benieuwd hoe onze zonnepanelen het doen? Check het hier!